Farväl bajsblogg, adjö, jag måste läka våra sår.

Vad är egentligen en blogg? Förmodligen inte det som donttouchmy har varit för mig. donttouchmy har varit min hatälskare. Usch vad vi hatar att vi behöver varann.
Men det har inte alltid varit så. Om vi låtsas att det finns någon som läst allting, så vet den sjuka mänskan det. I början var det här en sån där grej där jag skrev att jag gjorde saker. Eller att jag inte gjorde saker. Men det var inte vad jag ville. Det var inte vad jag behövde få ut.

Men nånstans down the line så utvecklades donttouchmy. Typ som i det lilla av Digimon jag såg för så längesen. Tror att första gången det ändrades på riktigt var runt början av 2009. Good shittttt.
Det var också då jag insåg vad som fick mig att skriva här. Ångesttttt. Mmm, den ädlaste av alla känslor man kan känna.

Men vet du? Nu får det vara nog med det. Inget ska tas bort, men hit ska jag surfa nån gång ibland för att kunna läsa om Mikael H A Pettersson. Vilken kille. Alla dumma saker han skrivit, alla korkade antaganden. Det är verkligen bland det bästa jag vet. Att läsa gammal skit här, alltså. Pröva själv, vettja. Personliga favoriter i dagsläget "That's OH so me" och "Men vänta lite nu". Fina grejer.

Men något nytt ska börja, och det börjar här

Kommentarer
Postat av: Mikil

Och vet du vad, min vän av misär? Min nya vän är bättre än du.

2012-01-24 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0