Oh, bullets

Det är kvavt i skogen. Mörkt och unket är det faktiskt. Trots att min stolthet inte tillåter mig säga det högt så tycker jag jag att det är läskigt. Men jag klarar mig, vi går ju tillsammans. Vi följer bäcken, där den ringlar ner från högre sluttningar. Under stock och över stock, mellan stenar och klippar. Du är ganska tillfreds, säger du. Trots att maten knappt kommer räcka länge. Fem magra dar, högst. Men jag känner mig ganska tillfreds, jag med. Det är vårt äventyr, i en värld där soffor och 90-sängar inte finns.

Kommentarer
Postat av: Ida

we could be merry and pippin gallivanting through some Middle Earth forest or what have you, I reckon

2011-10-12 @ 23:01:57
Postat av: Anonym

Som värsta poeten ungefär, sisådär, rektangulär och kanske lite, lite kär? Puss.

2011-10-18 @ 00:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0