I swear, sometimes I think this life is killing me

And I swear it's killin' me!


Nähädu! Jag lever!
Jag gåslever
och här tvärhänder inte allting same-tidigt. '
Jag är influenserad, kaffe har influenserat mig.
Ge dig, för jag vann innan jag började spela.
Nu förlorade du. hohohohohoho.
Misshandla ord och
turtera radfall

Fallrad
Fallen rad

Sen kan man ju tycka
att
kuddar är mjuka. Med fallhöjd på en sisådär femhundrameter, på en höft ungefär, så blir det rätt hårt, oavsett hur många kuddar man har.

Hmm. Allt det handlar om är caine, caine, caine. Men jag tänker inte jaga gaseller. För gaseller är ett släkte i familjen slidhornsdjur.


Ajja, nu klipper jag bajset. Cutting the crap, alltså.
Jag tittar lite snett upp åt höger. Högst upp BORDE Slipknot stå, sen Disturbed följt av Manson. Suck.

Jag ska skaffa jobb på en radiostation. Då jäääävlar ska ni få tillbaka. Sääh!

Kommentarer
Postat av: Madelene - pellevinken

Bli en radiopratare- det skulle vara intresant ;)

2009-11-01 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0