Få inte i dig för mycket cyanid nu bara

För ingen kan vara så svår, som just fröken Svår, men ingen kan vara så enkel som just fröken Svår. Inte heller kan någon vara så lätt att vara med, som fröken Svår.
 Nu drunknar jag inte, längre. Men ytnivån kan allt sjunka lite till, faktiskt ^^ men det är bara ett, två, tre, fyra ställen kvar. Ungefär. Men det är bara ett av många projekt. Ja, det är en del projekt på g, känns det som. Många bollar i luften, men det är inte så svårt. Jag ser det som något roligt *tummenupp*
 Jag lägger tillbaka Otep-skivan i cd-stället och stänger av VLC (orkar ju inte med att lägga till nya grejer i iTunes...) och sätter igång Subterranean, som omväxling. Groovy. Så intressant är jag när jag skriver om vad jag gör i skrivande stund. Men det här var ett nytt sätt att skriva på, skönt att testa faktiskt.
 Vi gick våra tio mil var, går fortfarande, ut ur moll och in i dur.
Analyseramerpunktcom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0