öppna ärr, den tysta platsen

 Men det är ju aldrig tyst längre.
Du borde komma ihåg att dö i tid, annars tar jag mig tid att ta din.
Fet käftsmäll, jag delar med glädje ut. Passa dig, du är ute på djupa vatten. My territory
 Läskigt när gamla beroenden kommer tillbaka, trodde att det hade försvunnit helt. I guess not. Men det är ju så löjligt, och jag har inte tid till att gå runt och leka, inte längre. Eller? Jodå, det går nog bra. Fast jag väntar nog typ en månad först. Kanske lite mer.

 Jag stör mig på mig själv, jag borde få stryk. Finns nog en del som skulle vilja ge mig det, med råhåge. Dags att ge sig själv, helt klart.
 Gå hem och plugga nu.

Kommentarer
Postat av: Dina

Wild at heart. se den inte. hej vän förresten. puss.

2009-05-14 @ 23:40:01
URL: http://gorrpamp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0