lesteengrej

Det här börjar bli pinsamt... men...

 Jag läste en grej i metro! I SHIT YOU NOT!

Den här gången vare något om att dagens ungdomar är bättre på att tänka logiskt än vad deras päron är. Blablabla, datorer och andra saker som ger vanan att se logiska mönster. Blabla. Så stod det. Å andra sidan håller matte-kunskaperna att gå åt skogen ^^ lawlawlawlawlawlawl.


 Men snälla, säg mig nu. Om ungdomar tänker logiskt, HUR faen får man ihop att "fildelning inte är stöld?" Jag undrar bara. Jag bara undrar. Men visst, var logiska.
 Att fildela eller inte är ett ställningstagande.
 
 En klok man sa en gång "Fildelning är bekvämt, men fel. Bekvämt, men fel." Hur smart som helst, skulle jag vilja säga. Helt klart.

Kommentarer
Postat av: Ida

You shit me not, I read it too :O

2009-05-26 @ 22:12:24
URL: http://snigelhorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0