Jag vill bara vara lika tom och full som alla andra

Vi lever inte länge nog. Rätta till allting de gjort mot mig.
 Återställa
 Rebuild
 Återföra
 Återfogansamma
 Det är allt ett ord, nu.

 Jag drömmer om ett liv utan hemsökande vålnader. Jag tror att det kan vara rätt verkligt, ändå. Kan det vara så, tro? Borde änna kolla mer på sånna där ande-program där folk driver ut andar och demoner och vem vet allt vad det är. Det är synd att man inte kan säga "Men du, skärp dig nu!" till efterhängsna apor. Apor som hoppar runt och äter bananer. Åh, vad du äter bananer! >_<

( Dreaming of screaming

She lost her mind
Someone kicked her into the back of the line )

Drömmer
sparka
henne
sist

Kommentarer
Postat av: amac

om det inte vore så att de programmen är Bull

2009-06-01 @ 09:31:54
Postat av: Majk

Inget bull utan shit! Som di säger!

2009-06-01 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0