Distorted picture of the unholy one's head

trallala, jag blir bara så avis!
 Jag vill också ha en cool grej att flasha med ^^ som en skattkista fylld med sylt. Jag vill vara hipp och cool och häftig och the man. Jag som trodde att jag skulle hålla mig ifrån flashiga grejer <__> man får för sig så dumma grejer.
 Som mitt nya kasta-bort-gamla-grejer-man-inte-vill-ha-i-hyllan-längre-tänkande som jag fått in i systemet. Det är skumt, man vill ju ha skrep på hyllorna, det ser bättre ut så. Fast jag tittar sällan på mitt hyllskräp, bara jobbigt jueh. The beast that I represent.
 
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die
Get this or die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0