You should've never trusted Hollywood

Vi lever i en photoshoppad värld. Vissa kallar den västvärlden. För vissa är den hela världen.
För vissa är det helt okej.
Jag vill bara spy när jag ser spåren av ett fucked-up recept. The formula must burn. Jag
vill bara spy när folk säger att de önskar att de kunde photoshoppa sina riktiga ansikten,
och inte bara bilderna.
JAG VILL BARA SPY när det går så långt att man läser om kvinnor som ligger på kliniker (sjuka hus) i halvår till år för att se mer "västerländska" ut.
But then again, jag vill nästan alltid spy när jag läser tidningar. Jag hatar medier.

FUCK IT ALL, FUCK THIS WORLD, FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR.

Jag ska skapa en perfekt värld. Fri från allting. Vi borde utrota alla. Då är ju ingen ledsen. Lesen.
Ärligt, om vi drog ut på ett fett stort folkmord och avrättade 80% av jordens människor, då skulle ju resten inte ha några jobbiga problem.
But then again, vilka skulle de där åttio procenten vara? Där ligger problemet. Eller så ligger problemet i att det borde gå att lösa de problem vi har nu.

Jag ogillar termen "I-landsproblem".
I-länder är bara ett påhitt för att vi som bor i de påstådda I-länderna ska känna oss större och viktigare och bättre och smartare än de som inte bor och lever som vi.

Den bästa lösningen som finns för svält-länder där folk dör och lider, do you know it?
Den bästa lösningen, när jag ser folk som lider på min feta teve, det är att bara stänga av.
Då ser jag inte någon som svälter.
 Sug på den, hur sur smakade inte den?

Kommentarer
Postat av: Dina

smakar bittert. men det är bra. jag har en sak jag vill spy på och som kan fucka up jättemycket. men jag väljer att ta det en annan gång.

2009-03-09 @ 20:57:49
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: Majk

Det finns mycket man vill spy på. Men du behöver inte spy nu, du kan få spy med mig nån annan gång, om du vill. :)

shoulder clap

2009-03-09 @ 21:51:21
Postat av: amac

jag spyr oxå på media. Och retuscherade ansikten.



"Den bästa lösningen, när jag ser folk som lider på min feta teve, det är att bara stänga av.

Då ser jag inte någon som svälter. " Det är ingen lösning för dom, det är en lösning för dig! Sug på den!

2009-03-10 @ 20:49:32
Postat av: Majk

Grattis Anna, du hittade den sura smaken i karamellen!

Poängen: Bara för att jag inte SER lidande i världen genom min feta teve, betyder inte att det inte finns.

Peace V

2009-03-10 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0