(nej, inte alla)

Jag brukar tänka att alla (ja, alla) människor är korkade.
Att vi inte vet vad som är bäst för oss, eftersom vi ändå mår dåligt hela tiden.
Vi leker fan med elden, gång på fucking gång. (using curses for emphasis)
Men även om det är jobbigt att bli bränd
så drar man gärna handen genom elden, en andra gång.
EN SISTA GÅNG.

I make myself
so sick of myself
I hate myself.

Vart är jag i detta snurrade scenario?
Det här som en jobbig tornado. Typ som en...
snabb karusell.
You spin me right round, baby
right round
Dagens vishet: Det är ju inte Ross & Rachel längre..
Men de är ett klassiskt par, som kommer back togheter. Som JD & Elliot. Batman & Robin.
We all knows it.
(like a record)

Fast egentligen. Det är bara jag. Ni andra är smarta.

Kommentarer
Postat av: ellinor

JAG är i alla fall smart. Fast jag fattar mig inte på dig :P

2009-03-12 @ 08:15:35
Postat av: amac

man undrar ju vem som är ross i ens liv egentligen...

2009-03-12 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0