rite bak atcha part II

aka reaching depth of clarity of lol ^^ (fick mig allt en riktig aha-upplevelse)

När jag skriver att cameron diaz är schleten, då menar jag att skådespelaren (the Mask, och lite annat) har blivit schleten, på senare dar.
Men Ashton Kutcher, han är alltid schteek. Ja, skådespelaren är stekig.
allt måste inte vara så djupt alltid. ungefär som Nirvana


vi går runt och tror så mycket hela tiden.
nej, inte tror. vi förutsätter och antar.
att anta är att föreställa sig utan att ha någon riktig anledning till att det skulle vara som man föreställer sig.
vi föreställer oss så väldigt mycket hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet en som säger att Cameron Diaz är världens vackraste människa

2009-03-07 @ 21:46:48
URL: http://snigelhorn.blogspot.com
Postat av: Sofia

Och du antar en jävla massa saker hela tiden, du med.

2009-03-07 @ 22:34:50
URL: http://sowfeeah.blogspot.com
Postat av: Majk

Har jag påstått något annat?

Tagga ner.

2009-03-08 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0