Jag behövde nog bara en "push"

 Bara för att jag råkar ha inläggstorka... <__> let it flow!

Hur formulerar man en fråga som man inte kan ställa?
Hur faen frågar man när man inte vet vad man vill fråga?
Why the hell kan jag inte bara rätta till allt med en pisksnärt? WHOPPAH!

Jag undrar bara varför allting inte bara är lågstadie-lätt. Lika enkelt som på den tiden som snö mycket väl kunde vara ett grundämne. Vad nu än ett grundämne kunde vara. När man inte kunde stava fel, för att allt var rätt. Ingenting var fel förr. Fel var bara när man målade fel färg på en teckning. Man kunde leka fel, men egentligen var det ju bara lite annorlunda från det vanliga. Man kunde säkert säga fel, fast man menade ju rätt. Det är inte mycket som förändras.

 Just nu tycker jag att allt ska vara sommar-lätt. Som det var.

Kommentarer
Postat av: Amac

ja tack, jag får stress och ångest av att behöva bli vuxen och bestämma min framtid! Och stress är något helt nytt för mig, därför får jag ångest för att jag stressar. Sen är hela karusellen igång

2009-03-17 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0