Feeling my robot hell

Exakt där stod du. Ruta, en två, ner en två. Där stod du.
 Nu träffar jag Pierre och Mattias.
Nazist och ingenting.
 Now do you see? När jag ska klara mig utan dig så bloggar jag. Världen är som bäst när jag träffar sköna människor på stan (jag vågar lita på dem).  Fast ikväll är det min tur att vara skön.
 Och som jag sa till Mattias och Pierre: Jag kunde inte ens säga "hejdå" till den som betyder mest. Cigaretter, sprit, samhället and love, det är vad som för människor samman.
 Men nu har du lagt på, och jag stänger vänster öga för att se ordentligt.

Kommentarer
Postat av: amac

det är ju det jag säger..

2009-06-08 @ 23:28:28
Postat av: Dina

Nästa gång du är här ska jag skriva ut lite av dina texter, sätta mig ner med dig och så ska du få förklara exakt vad du menar med varje ord och punkt jag inte förstår. Det blir en lång dag.

2009-06-09 @ 16:04:49
URL: http://tystaord.blogspot.com
Postat av: Mikael P

Men Anna, om jag inte får säga så får inte du heller säga! >_<

Och du Dina, det låter som en cool idé! Men jag är nästan lika luddig när jag försöker förklara, har jag hört...

2009-06-09 @ 16:27:15
Postat av: Sofia

haha Dina, låter precis som vad jag gör varje gång jag träffar Mikael. X)

2009-06-09 @ 16:30:54
Postat av: Sofia

Men jag får ändå aldrig nån bra förklaring.

2009-06-09 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0