Utan att man vet, så kan det finnas en dold mening i det man inte visste att man gjorde

Och den rubriken blev typ lika lång som genomsnittstiteln på en Panic! at the disco-låt :D

Men det är trots allt ganska smart, fast bara när man inte tänker på det för mycket.
 Jag är ur balans. Helt sha-bang ^^

Jag behöver en ny sommar

Läste nånstans för längesen att
"Sometimes you have to set up walls around you, just to see who cares enough to break them down"

Och utan en tanke på inläggets rubrik.
Jag tror att det är ganska exakt vad jag har gjort

Kommentarer
Postat av: Maja

jag river inte ner några väggar. jag sitter utanför och knackar ungefär varje kvart och väntar på att någon ska komma ut. hoppas de räcker.

2009-01-13 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0