OH FUCK! >_<

Jag råkade ta bort alla sms i min inkorg. Det har jag inte gjort på hurlängesomhelst. Hade sparat en massa roliga grejer där ^^
Foxtrot
Uniform
Charlie
Kilo

Största förlusten var nog mumba-smset... eller inte :P

Men damn, jag blev ganska besviken på mig själv. Kan små meddelanden verkligen vara så betydelsefulla? Jepp, absolut. Särskilt sånnadär fina sms. skit också.

Det blir svårt att repa sig från den här smällen.
Ni -  som jag är ganska sentimentala och gärna samlar "skräp" - ni kanske förstår min oerhörda smärta.

(Warning! There might be a slight overreaction here, somewhere. But what the heck? Everyone that I know are like that, so screw it. This time, it's my turn. Peace)

Kommentarer
Postat av: Dina den phina

Jag är också sentimental och samlingsfreak när det kommer till sms. I feel your pain brother.

2009-01-25 @ 22:11:56
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0