(men tro inte att jag skriver om dig)

Jag är en stalker. Riktigt grym på det jag gör, för den delen!
Jag är en gluttare, en fluktare.
 Om du bara visste så skulle du vara jävligt rädd om nätterna asså ^^
Men om du bara visste så kunde vi ju göra något åt saken. Men. Nej. Det. Går. Inte.
Du är lite för långt utom räckhåll. För att inte säga alldeles. Men jag försöker få mig själv att inse, att så är det fan.
För du lär inte kliva av den bussen. Nej, det gör du inte. Inte hos mig i alla fall. Det regnar.
 På tal om regn så är vi uppe i cirka 15 " nu. Det börjar bli en bit att krypa. För det är tydligen omkring 38 centimeter vi snackar nu. Men jag klarar hur många kilometer som helst.
That's my way of the ninja
Vill bara sitta ner och chilla, som förr.

Jag skriver här för min egen skull, det är väldigt gött faktiskt. De som läser får nästan skylla sig själva, för ni läser på egen risk ;)
Men det roligaste är att väldigt många kommer sitta länge och fundera på om de ska känna sig träffade av rubriken. Jag skrattar högt, inombords ^^ Kanske fejkar jag? Kanske fejkfejkar jag? Kanske är allt en bluff, ett stort mindfuck. Men jag tror knappast det, inte från min sida i alla fall.


But you really need to listen to listen to me
I mean this, I'm okay!
(TRUST ME)

Kommentarer
Postat av: Hilma

I'm not ofucking 'kay.

Inte visste jag att du hade såna musikintressen. Jag lyssnar inte särskilt mycket på dem längre, men de är fortfarande bra :)

2009-01-17 @ 18:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0