"Man behöver en boxer för att överleva i det moderna samhället"

Många av oss i den moderna tiden. Många av oss nuförtiden följer andras bloggar. Jag brukar kolla upp en del, när jag kommer ihåg. "När jag kommer ihåg" är väldigt olika, eftersom jag inte orkar skaffa nått bloggkoll, eller vad man nu än kallar det. Jag kollar de som fastnar på minnet, för det är ju ett tecken på att jag vill besöka dem.
 Först försökte jag följa Oteps blogg tills jag insåg att jag ändå inte orkade kolla igenom 20 inlägg per dag. Okej, kanske inte hela tjugo stycken, men närapå ^^ och dessutom så skrev hon väldigt lite eget. Det enda jag kan komma på, såhär på rak arm, att hon skrivit själv och inte citerat från nån nyhetssida eller så, var ett litet meddelenade menat för George W Bush. Damn, denna kvinnliga pionjär inom nu-meteal är fylld av negativa känslor, särskilt för ex-presidenten. Kan förstå henne, till viss del. Men eftersom jag inte är amerikan själv så kan jag inte göra anspråk på deras ogillande.
 Men nu ska vi inte glömma att Otep påstår sig vara en stolt amerikan. Jag tror henne, och så får man faktiskt tycka.
 Men nu ska vi inte heller glömma att Otep är sjukt het och att jag haft planer på att fria till henne. Jepp; måne, spel på luta (behöver bara the PoD först), storbukettmedrosor, vitt vin + räkor. Men den drömmen blev krossad när jag läste att hon är öppet lesbisk. Daaaamn :(  Visst, källan kan ju vara felaktig, men om det stod att hon var det öppet så äre nog inte så mycket hopp kvar. Jag får hoppas att hon vill ha mig ändå. FÖRÖVRIGT så var den här videon sjukt rolig. Se den!
Btw, bästa låten med Otep, helt klart Perfectly flawed

Tre länkar i ett inlägg. Jeez. Hoppas att ni orkar kolla de två sista i alla fall :P
 Och när vi ändå snackar om länkar! Jag tror att det finns en del besökvärda grejer i höger- eller vänsterkolumnen på den här sidan! Vet inte exakt, har ingen koll på hur min blogg ser ut ^^
 Men, till saken hör också att jag hatar bloggar som bara gör reklam för skit. Nu ber jag er att glömma det jag skrev om besökvärda länkar! >_< Alla länkar kan ni nog glömma, för jag vill inte pracka på er trash.

Gör som ni vill, gott folk

Ps. Nu när jag läst igenom det jag skrivit här ovan... gosh, tråkigare får man nog leta efter x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0