Lämna all skit kvar och bli glad som choklad

Allt börjar med en tanke, en känsla eller en åsikt. Något åt det hållet.

Sen tar jag nån random strof eller någon replik som susar förbi i vardagen. Just den raden som susade förbi i stereon, om den betyder något. Japp, det mesta är random, men det betyder något för tanken/känslan eller åsikten. Eller något åt det hållet, var det ju.
 Där har vi en titel.

Sen kommer själva tanken, känslan eller åsikten. iJust let it flow. Det bårra kåmmer!

Jag vill helst komma fram till något. Men det måste man inte alltid. Det är bara härligt att få ur sig lite tankar. Det är ganska bra att läsa sina egna tankar. Papper funkar nästan bäst. Nedkluddade krummelurer som är tankar. Ser ganska skoj ut, faktiskt.


This ringing in my head, is this a cure? Or is this a disease?




NOW YOU WILL LEARN

Kommentarer
Postat av: Dina

Hej Majk jag kom på en trevlig sak jag kom på att du nog är den som kommer att uppskatta min tatuering mest vilket är väldigt bra för de flesta kommer att rata den därför avslöjar jag dne inte innan jag skridit till verk men jag ville bara tala om det så att du är beredd och försvarar mig och ger mig överflöd med komplimanger okej. hur är det med dig och så?

2009-01-22 @ 18:41:40
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0