"It's my life, and I do what I want"

Jag är hungrig. Jag äter. Jag är hungrig. Jag äter klart. Jag är hungrig.

Jag är hungrig. Jag har ju redan ätit. Jag är hungrig. Jag mår illa. Jag är hungrig.

Jag är hungrig. Jag mår illa. Jag är hungrg. Jag mår illa. Jag är hungrig.

Fan, nu spyr jag.

Ha! Inte nu i alla fall,
Men jag orkar bara inte.
"If you still care - don't ever let me know"

 Nytt år, men vi vet ju alla att nyårslöften bara är trams.
Men mitt löfte är i alla fall att få ordning på mitt liv. There you go, ska lätt klara det!


Kommentarer
Postat av: maja

the cycle of life.

2009-01-03 @ 15:51:46
Postat av: Amac

beror ju såklart på vilket nyårslöfte det är liksom

2009-01-04 @ 18:15:57
Postat av: B*A

Jag hejar på dig... jag däremot kommer inte holla alla mina, dem ligger upp på bloggen.. mm... kän på den dö! :D

2009-01-06 @ 19:51:12
URL: http://bstjarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

MAIK VARFÖR LÄMNA DU MIG?!?!?!?!?!?!?!?! JAG VILL TRÄFFAS IGEN







//Niclas, det trodde du inte va?

2009-01-06 @ 20:51:54
Postat av: B*A

OMG! SNACKA OM BRUTAL SÅGNING! MMM! Feminism kan gå och DÖ! Nej det kan det inte.. och nej, jag har inget vettigt att säga till mitt försvar, fan också! Om jag uttrycker mig såhär.. jag hade smörre störningar i min lilla hjärna och fick ett så kallat utfall... mmm, mobbas inte för det! :O ;)

2009-01-07 @ 00:09:05
URL: http://bstjarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0