Imbamatic

A.D.I.D.A.S.  - Korn
Afterlife - Avenged Sevenfold
Alias - In Flames
Almost easy - Avenged Sevenfold
Amaranth - Nightwish
Berätta det för Lina - Lillasyster
Best and the worst, the - Clawfinger
Black & white - In Flames
Cigaro - System of a Down
Cloud connected - In Flames
Coming undone - Korn
Darkness - Disturbed
Dawn of a new day - In Flames
Dawn of victory - Rhapsody
Dead end - In Flames
Down with the sickness - Disturbed
Evil in a closet - In Flames
Forgotten - Linkin Park
Lok står när de andra faller - Lok
Lokpest - Lok
Lost in Hollywood - System of a Down
Make me bad - Korn
Metaphor - In Flames
Mirror's truth, the - In Flames
Only for the weak - In Flames
Psychosocial - Slipknot
Quiet place, the - In Flames
Radio/Video - System of a Down
Satellites and astronauts - In Flames
She's like heroin - System of a Down
Shoots and ladders - Korn
Skrubbsår - Lok
Snuff - Slipknot
Somebodey someone - Korn
Thoughtless - Korn
Tommys ponny (Bröderna Cartwright) - Lok
Touch of red - In Flames
Toxicity - System of a Down
Trash - Korn
Umbrella - Lillasyster
Vicinity of obscenity - System of a Down
Y'all want a single - Korn

Ihopsnickrad. Blandade favoriter.
Hoppas att jag råkar hitta den här spellistan nån gång i framtiden och inte undrar hur fan jag tänkte när jag valde låtarna ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

You've got some seriously good shit rite tharr! Trodde jag var ensam i hela världen om att lyssna på Rhapsody :O

2009-01-28 @ 22:01:31
Postat av: Majk

I know! Inte många som lyssnar på Rhapsody, men jag tycker att det är ganska bra :)

2009-01-28 @ 22:19:45
Postat av: maja

spontan reaktion: Y'all want a single = best intro ever!

2009-01-29 @ 19:16:30
Postat av: VD på aftonbladet VIP

WOW...



Jag...öhhh...



MMM...



Den låten ja...



UMBRELLA LILLASYSTER! Ja! WOHO! En låt jag känner igen!

:P

2009-01-31 @ 00:01:12
URL: http://bstjarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0