I wasn't asking for the wörld

Bästa emobandet = Silverstein !  x)

Btw, kul att kolla igenom gamla textmeddelanden ^^
Ärligt, har ju sparat en massa meddelanden på min w200i-telefon :D
På toppen är meddelanden som:
"I've got 3 tickets to maiden, babe!"
"Men damp du är så bajsig!!!"
"Mumba är en åttaårig pojke..."

OCH NÅGRA TILL :)

Måste säga att bästa mobilmärket är Sony Ericsson. De slår allting! Och jag är lätt en mobilfjortis.

 När vi ändå är inne på mobilfjortisar... >_<
Jag blir bara arg när det sitter några småbarn på cirka 12 år och spelar upp senaste schlagerhiten eller nån annan skit PÅ HÖGSTA VOLYM >_< vissa försöker sova på bussen, vissa försöker lyssna i sina egna lurar >_< vissa försöker bara vara så jävliga som det bara går :@

Jag hatar attityder som:
 - Lyssna, såhär låter högsta volymen på min mobil
 - Jag gillar att läsa böcker när jag åker med tidiga bussar, så att jag kan ha tänt lampan och förblinda alla som sitter bakom mig
 - Gruset under mina skor fastnar nog inte på sätet när jag sätter dojjorna där.
 - Va? Kösystem? Nä, alla på en gång går definitivt snabbare.
 - Jag knör mig före i kön och ska krånga ut ett nytt busskort så att alla bakom mig i kön får stå ute i morgonregnet och bli uppätna av kylan.
 - Jag behöver faktiskt ett säte för min jättelilla väska, och jag måste faktiskt låta sur om någon vill sitta på Väskans plats.

Jag orkar inte med vissa busschaufförer. Det kanske bara gäller i min del av Västra Götaland, men här är majoriteten av alla bussförare superdupersura.

Kommentarer
Postat av: anna

Ilandsproblemilandsproblemilandsproblem. Men det där med killar som ska lyssna på sin musik på mobilen håller jag med om! Host

2009-01-15 @ 19:03:45
Postat av: Majk

Hahaha ^^ Jaja, nu ska vi inte gå in på detaljer.

2009-01-15 @ 20:50:36
URL: http://donttouchmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0