En knytnäve i f***** (för man får ju inte svära)

Reaching depths of clarity,
I'm not supposed to feel like this
I SHOULD BE ON THE TOP OF THE WORLD,
IS ANYBODY OUT THERE LIKE ME?

Touch of red - break away



(the weak in me should know)
I should tell you, I'm as sober as I can be

Jag behöver inte din låtsasvärld, jag struntar i dina strumpor och dina hjärtformade rakblad. Jag tänker inte titta tilbaka med puppy-eyes, inte i min backspegel! Hädanefter, no more fucking wuz. Ett ögonkast och du blev nedpetad från min care-lista. Känn dig ekd, bortkommen och jävlgt ersatt (bra). Kanske får du plats på min trying-to-care ^^
Vi borde alla växa upp och rikta oss utåt, det är ju förtusan DÄR världen är. Inom oss är bara ett skydd, men vi måste lära oss att inte använda det. Det är som stödhjul. Ingen ska ta hand om någon med stödhul, man måste själv montera av dem. Dags för dig att göra det? Jag har inte ens vanliga hjul, men jag klarar mig fint ändå ^^

Jag är fedt sugen på sushi. Hamburgare går också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0