You'll recieve what you give.

Ombytta roller nu.
 Historieupprepning? Men eftersom jag har läst både Historia A och B så vet jag att man ska förebygga att historiens misstag görs om i modern tid och i framtiden. Misstag kanske är ett starkt ord, men whatever på det just nu. Ord spelar ingen roll i vissa lägen. Det är handlingar. Igår handlade jag mjök, bröd, dricka och choklad. Dessvärre glömde jag duschtvål. Attans ^^ får hoppas att det går att låna, helt enkelt.
 Vi är robotar. Vem behöver källkritik?
Men nä. Nu reser jag iväg på en spirituell resa. Jag tänker prata med mig själv med ord som jag inte så ofta brukar tillämpa (med medel jag inte använder, inte alltid i alla fall).
 Kanske ringer jag upp någon ^^ kanske blir hon glad. Men jag ska lägga i telefonpengar i telefonpengabössan, var så säker.
Jomen, klart att jag ringer. Minst en gång. Self-promise-five! *smack*
(Don't blame me, take credit for your own actions)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0