Magen bubblar som bubbelplast

Det känns gött att känna såhär. En längtan som gärna får stanna kvar, ett tag till. Jag skulle kunna sätta mig på en buss och bara åka nån timma. Fast inte nu, det får nog allt vänta tills imorgon.
 Har ju varit borta på Hj, och förstått en djupare mening med stället. Damn. Jag ser längre än näsan nu.
Jag är sugen på lite choklad.

Har tänkt lite på hur sommarn kommer bli. Det lär ju lösa sig ganska okej, hur det än blir. Jobbjobbjobb och bra väder och chill och träffa folk och chill och inte en enda kommatering. ^^

Hmm, ska man ta ett språng, tro? Kanske det, kan vara värt att stänga boken. Avsluta kaptitlet till fullo. Fast för mig är det redan avslutat. Stubborn bastard ^^ ehe

Men min mage bubblar som bubbelplast, för jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0