Don't believe the mask, it adapts to any lie

Don't tell me,
tell my ghost.
'Cause I blame him
for all I don't want to know.
Nä, det är en dålig ursäkt för att inte orka med skelett i garderoben ^^


Jag vill bara ta upp gitarren och kunna något härligt stycke, bara sådär. Jag har aldrig riktigt orkat kämpa för något. Dålig motivation kallar jag det. Men den här gången tror jag verkligen att jag orkar, framför allt så vill jag. More than ever!
  Men nu vill jag helst dra en pizza.
Vitt vin och räkor, så är det bara.
Men det här är en långsam växt. För att nyss ha blivit sådd, så är den ändå ganska stor. Större ska den bli, innan jag vårdar den fullt ut. Nu är det lite mer hyschpysch. Och det passar bra nu.

HA!? NU passar det, som nån smarting sa ^^

Jag ska skaka rumpan i regnet
Judge me now, a king in my mind

Kommentarer
Postat av: amac

Skaka rumpan med oss nuu, fast på engelska <3 DUDUDUduddudud

2009-02-12 @ 15:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0