Die blog, die

Kom in på en hemsida. Wow. Jag säger bara: wow.
 Jag har aldrig besökt Blondinbellas blogg, för det jag hört om bloggerskan är att hon är blåst, borgare, smygrasist och blåst. Btw, blåst. Däremot kom jag idag in på en anti-bella-sida: http://www.bellasuger.se/   Visst är det gött att få misstankar bekräftade?

 Okej, jag litar ganska blint på Bellasuger.se, där de inte är alltför positiva mot Bella. Men ärligt, såvida de inte ljuger ihop allting om henne, så är hon nog en bloggerska som får mig att vilja spy. Paw rick-tit.

Jag hatar blogg-fenomenet. Ja, min egen blogg också. De flesta bloggar går ju ändå bara ut på: Hej, jag kan skriva på ett tangentbord, jag är smal och översminkad PLUS photoshoppad, och det gör mig till en bra person. Jag har lärt mig på TV och internet att om man syns där, så är man någon. Japp, så fort någon har uppmärksammat en, då finns man, då kan man dö lycklig. Jepp, grymt alltså.

Den feta stilen är receptet på en riktig bloggare på Blogg.se
TYVÄRR så är jag inte en riktig bloggare på Blogg.se
*sad*
(och jag vet att jag sjönk ganska lågt när jag gick till attack mot alla pop-bloggare. Men hey, that's me. och jag vet att alla inte är på det viset, men tillräckligt många för att jag vill spy på konceptet)


Jag hatar bloggfenomenet.

Kan vi inte bara avskaffa alla bloggar, förutom de bloggar jag följer? Det lilla antalet bloggar som jag läser är ju faktiskt vettiga. Oftast *blinkblink* ehe ^^
(Jag tror att några kan känna sig träffade, positivt)

Världen hade varit mycket vackrare utan internet.

Nu undrar nog vissa vad jag fick ut av att tracka ner på folk som inte bloggar om något. Jovars, jag är mycket lugnare nu än när jag började skriva.

Kommer du ihåg mig? Kommer du ihåg mig? Sug min.

Kommentarer
Postat av: Dina den phina

Meeeen om man ska vara ärlig, så är ju självaste blondinbellahysterin <i>vårt</i> fel. Eller snarere ert fel. Eller de som ens ger henne det minsta av uppmärksamhet, det är deras fel. Som den uppmärksamhet du gav henne genom ditt blogginlägg. Hon är ju vekligen ingenting. Gör ingenting vettigt. Hon har egentligen inte ens utseendet för att ha blivit så "känd" som hon lyckats bli. Vilket leder till min slutsats som gäller: det är vårt fel som ger henne uppmärksamhet att hon ens har kommit någonstans. Säkert mer än 80% av BBs (haha) läsare är av den sorten som avskyr henne men som ändå inte kan sluta läsa för de vill veta exakt vad det är de hatar. Så det finns verkligen bara en sak att gör, nämligen att bojkotta BB! Ignorera henne och allt som har med henne att göra. Inklusive bellasuger.se Majk, tyvärr. För det är uppmärksamheten hon lever på, oavsätt om den är positiv eller negativ. Peace!

2009-02-19 @ 15:44:10
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: Majk

Och så blir man bitch-slap'ad i fejset av sin egen dumhet ^^

Men jag måste säga: Tack Dina!

Du har helt rätt i det du skriver, som alltid ^^

2009-02-19 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0