Nu ska jag förklara hur korven får mig att må

Jomenja

 Jag har en kaka på en stubbe. Mmkay? Det står mitt namn på kakan också, det bör nämnas.
Vem som helst kan intyga att mitt namn står på kakan, faktiskt. Sist gång nån sa det var väl knappt en månad sen.
Hursomhaver, stubben med kakan på står ute nånstans. Så äre. Men så kommer nån jävla hök från madderfakking ingenstans, ba SWOOSH och försöker ta den paxade kakan. PAXAD, OKEJ?! Men höken får inte riktigt tag på kakan, det går kanske lite för snabbt.
 Egentligen så äre nog ingen hök. Snarare äre nån jävla tomte med ett fiskespö, som försöker få fatt i kakan från nått ställe som jag inte kan nå.
 Kakan kan ju knappast förstå något, det är ju bara en kaka. Men jag tänker fan rappa till hökfan eller tomtejäveln på fingrarna, om det går för långt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu kommenterar jag här, för jag måste säga att jag älskar kakor men man får så ont av dem ibland, det blir lätt för intensivt!

2009-10-06 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0