In all your everlasting complications

Man kan ju alltid välja mellan Audioslave och In Flames. Skillnaden är som en liten apostrof. Apostrophe.

För mig är min blogg inte det minsta kryptisk *smirk*
Fast nej, ibland vet inte ens jag vad jag skriver om. Men det är gött ändå. Jag menar, hälften av tiden vet väl knappast NÅN vad de håller på med?

Nu lyssnar jag på Audioslave, det var längesen! Känner att det är lite mer summer-ish musik än typ... jag vet inte, Deathstars kanske? Känns lite vintrigt.
 
För övrigt så har min blogg (kanske) lett till något produktivt! Jag skriver en novell, och jag använder känslor/tankar från bloggen när jag skriver den.
Ja, det är en skoluppgift, men whatever. Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0