Jag skriver av mig punkt com

Har ni tänkt på hur vissa människor verkar ha en stor brist på logik i sina liv? Vissa kan inte prioritera rätt, vissa kan helt enkelt inte resonera vettigt, vissa kan inte ens förstå enkelheten i saker och ting. Allt detta tycker jag eftersom jag utgår ifrån mig själv  -  jag som är smartast på planeten, typ ;)
  Men ärligt, hur tänker du? Hur tänker han, han, hon och dem? Shit, vissa kanske har sniglar istället för hjärnor? Inte vet jag, men det verkar nästan så ibland. Gwarsh, tur att jag kan gräva ner mig och ta semester ibland.
  Men vissa är bara väldigt mensiga ^^ Mens är ett bra ord, för det är så opassande passande bra ibland. Men aa, som det nu var, satans verk.
Peace

"När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara besluta dig för vilken som är den högra - sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra"

Nalle Puh for the win!

Kommentarer
Postat av: maja

du kan vara hur smart som helst, men om din logik är skev blir det ändå 'fel'.





Vi har nog lite olika logik, "men vad gör det om hundra år när allting kommer kring".

2008-09-01 @ 21:44:15
Postat av: Hemmagossen

"Men kan det verkligen vara så lätt, att just DU råkar vara perfekt? Att det som Du tror på är alldeles riktigt och allt annat är helt defekt? Varför är just Du så duktig, blir Din panna aldrig fuktig?"



Viba Femba - Slutstrid

2008-09-02 @ 16:07:31
Postat av: amac

nej, mens är inte alls ett bra uttryck eftersom det är olika för alla. Jag blir inte otrevlig när jag har mens, bara lite mer...cooldown så att säga, vilket vissa ser positivt. Men visst, vissa tänker ju med hjärnan...;)

2008-09-03 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0