Att blanda Arn med Korn

Har sett "första Arn" som den numera kallas, filmen alltså.

 Måste säga att den var redigt bra!  Hade faktiskt inte väntat mig ett så bra resultat av en "svensk film"  -  visst klagas det mycket på svensk film?  -  oväntat var det, men likväl välkomnat.

 För att jämföra Arn med en liknande film så kan jag utan att ljuga säga att den klår Kingdom of Heaven på flera plan.
 Men ja, mest för att den använder sig av så många olika språk (hela tiden ^^) och för att den har lite bättre story. Välskrivet, må jag säga! 

 Muhu, jag har lovat mig själv att läsa mer av Guilluo. Har bara läst Ondskan (av hans verk, vill säga) och ser fram emot att läsa fler boekker!


Peeze

Kommentarer
Postat av: Maja

har en oläst guillou ståendes i bokhyllan om de kan vara intressant ?

2008-09-13 @ 00:45:09
Postat av: Mischa

Fin blogg =)

2008-09-13 @ 00:49:55
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Thea

Jag tyckte första Arn-filmen sög. Dåligt filmad, inte trovärdig och väldigt tråkig. Att det kan vara så olika...;)

2008-09-15 @ 09:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0