Oh, grow up!

När man träffar yngre människor känner man sig äckligt vuxen, fastän man är långt ifrån det. Blä. Borde jag kanske skaffa ryggskott, pipa och rollator redan nu?

     Ehe, apart from that,
 det är sjukt hur man utvecklas snabbt, och hur man faktiskt själv ser det. Om jag blickar tillbaka på hur jag levt innan så märker jag direkt att jag vuxit på många sätt, på väldigt kort tid, och hur mycket som helst. Och så har det nog alltid varit ^^
 Jag tänker ofta "jag är ju ganska stor nu," men ett år efter det kan jag komma ihåg min okunskap och tänka "nä, nu är jag ju stor"  -  tills jag nu tänker "näfan, jag är inte stor på ett bra tag till, men är ändå en bra bit påväg."

 och jag diggar min Mac, lite iaf :)

Kommentarer
Postat av: Hemmagossen

Jag ska raka mig snart, vilket gör mig några år yngre. :/

2008-10-12 @ 23:01:20
Postat av: Anna

Vi nya hj-are känns tydligen väldigt små i dina ögon det e synd...vi e ju trots allt inte så hemska!

2008-10-13 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0