Men det är i alla fall bra för instrumenten

Väldigt många snackar om "åh, sicken julstämning det är!" eller "åh, sicken julkänsla jag får!" ... men..? Huh?
 Vad är egentligen julkänsla? För att inte snacka om julstämning! Vadå, är det mer juligt när snön faller och det är röda grejer i och utanför affärerna? Visstvisst, så är det kanske. Men gör det då att man blir mer glad och generös än när det inte är julkänslor i vädret? Dålig ursäkt för att inte vilja köpa grejer åt nära&kära året om säger jag ^^
 Men nja Jag tror inte riktigt att jag hänger med i vad julstämning är :P

Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag fattade detta inlägget iaf! (y)

2008-11-25 @ 19:03:15
Postat av: anna

men hallå! julstämmning är när man känner att åå vad mysigt det är med vinter, snö och tomtar! Att julen snart är nära med alla ljus och man får en varm go känsla i kroppen. Och man minns den fina barndomsjulen! Inte mycket mer än så:)

2008-11-25 @ 21:23:13
Postat av: Sofia

När du känner att det är julstämning så kommer du veta. Innan dess... finns det inte mycket du kan göra.

2008-11-25 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0