King in my own mind

Det som är svårast att ta från någon borde väl vara frizonen - alltså sinnet, personligheten, psyket eller whatever man vill kalla det... Men, man får ju inte riktigt tänka vad som helst... eller? Vissa tankar är väl förbjudna? Om inte att tänkas så är det förbjudet att göra dem till mer än bara tankar.. kanske.. Gosh, nu låter det lite weird här :P  men alla hemska möjligheter som ligger och lurar där ute är ju bara blä.. -ish.
 Destiny will cure me.
Tiden kan ta sig, för den har lämnat min sida, the fucker >_<

Kommentarer
Postat av: Helena

Enligt mig finns det inga förbjudna tankar. Man tänker på det man vill tänka på, och det finns inte så mycket man kan göra åt det - egentligen.

2008-11-24 @ 17:47:13
URL: http://helenasofiawaldenstrom.blogspot.com
Postat av: amac

Det finns väl förbjudna tankar om dom är i den grad att det är saker man vill utföra i verkligheten: tex åå jag älskar att mörda barn, att gå runt att tänka så kanske inte är så sunt...alltså, borde man inte få göra det. Men man kan ju inte hindra någon från att göra det eftersom vi inte säkert vet att det är just det dom tänker

2008-11-24 @ 20:49:56
Postat av: Dina

Jag kan tänka ut olika sätt att skada någon i mina mest ilskna stunder, som kanske varar i 10 sekunder. Jag behöver få tänka så för att må bra och skulle någon kunna hindra mig från det vore jag inte sund. Det är ens handlingar som räknas.

2008-11-24 @ 21:16:40
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: maja

dina har en poäng.

2008-11-24 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0