Va, edu?

Jeppjepp,  har köpt albumet In Sorte Diaboli av Dimmu Borgir, och därför har många (okej, kanske två) direkt trott att jag varit satanist och liknande ^^ Inte helt ologisk slutsats, men den stämmer ju inte för det. Vad jag menar är att man inte måste hålla med om allt som sägs genom ett album.
 Exempelvis: Jag är varken indian eller cowboy för att jag gillar låten "Run to the hills", inte heller blir tror jag på drakar, enhörningar och sånt när jag lyssnar på powermetal (haha, powermetal ^^).
 Med den typen av tänkande så borde man ju hålla med om allting som står i en tidning bara för att man läser den. Tack vare Samhällskunskap A vet jag att en del saker som skrivs i tidningar inte stämmer, inte helt i vart fall.
 Anyhow, ville väl bara säga att jag inte håller med Dimmu Borgir ^^ För när de går runt med uppochnedvända kors och har strofer som "Mercy is a lie" och deras conceptalbum handlar om en expräst som blir Antikrist, ja då blir jag bara less :P

EDIT:
Nästa blogginlägg ska nog få handla om Power-metal! :D

Håll så keft Mads!

 /peace

Kommentarer
Postat av: Hemmagossen

skilj på powermetal och epic metal, för många som blandar ihop de två! :/

2008-05-13 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0