Men du kan va!

Jorå, jag mår bra. Bra mår jag.
Men alltså, vad är meningen? När folk vill förmedla sina beklagande besvikna rop, men använder medier som BDB, pm@msn och bloggar? Nu gör jag det, för jag orkar inte gå runt och fråga varenda flarn som gör det. Istället sjunker jag till deras nivå, så att de ska förstå. Om du vill att någon ska förstå något, säg det. Om du inte vill bli missförstådd, lägg då inte upp en text på BDB. Om du vill att ditt budskap ska nå fram, säg det då till mottagaren. Om det är hjälp du vill ha så behöver du bara fråga. Jag tror inte att mitt budskap når fram till särskilt många, men skit samma. Ha det bra, peace

Kommentarer
Postat av: helenasofia

lätt att säga, men man kommer aldrig kunna påverka.

2008-05-24 @ 18:38:56
URL: http://helenawaldenstrom.blogspot.com
Postat av: maja

sant. sad but true.

2008-05-25 @ 15:58:32
Postat av: Anonym

håller med ovan.. lätt att säga men man kommer aldrig kunna påverka...

2008-05-27 @ 17:47:13
Postat av: Knarkets

från mig

2008-05-27 @ 17:47:48
Postat av: elina

du har rätt, man ska säga som det är, men sen så vill man kanske inte berätta för varje person varför man mår dåligt heller.. men då kanske man kan säga att man inte mår så bra men vill inte prata om det, men jag är glad att jag kan prata med dig om det, ärliga är vi mot varandra när det gäller det :)

2008-06-05 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0