i can has giefel?

Är du redo?

Jag tänker inte gå igenom det, jag tänker inte.
Självrättfärdighet har ofta varit mitt motto, men inte den här gången.
Sick and tired av att vara egoistisk, men sån har jag alltid varit.
Nu är jag inte lika extrem i det, jag har mognat. Ändrats.

Jag är inte längre blind, jag har öppnat ögonen.
Jag ser mina fel, jag gör något åt dem. Men...
Men det kommer större fel här och var, jag gräver ner dem,
tar itu med dem imorgon. Imorgon, imorgon. Åh, vad jag gillar imorgon!

Det som kan vänta i fem minuter, det kan lika gärna vänta till imorgon.
Det som kan vänta till imorgon kan vänta längre.
När någon har väntat länge, så kan den vänta längst.
Jag väntade en evighet, it payed off.

Vad är meningen med att vänta? Jo, det har jag många gånger lärt mig.
När du väntar så lär du dig varför du väntade,
Varför du borde eller inte borde ha väntat. Det är en evig läxa.
Läxorna har äntligen gått in, jag har lärt mig nog.

Om du väntar med någon, så lär du dig att lita på den personen.
Ni skapar ett band, ni är bundna i er väntan.
Ur er väntan lär ni er varför ni väntade,
Varför ni borde eller inte borde ha väntat. Jag har lärt mig


Don't be a douche

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm ...ibland blir jag arg!!.....du är SMART ...men inte ofta men ibland och det STÖR mig ....sluta med det...dumma dig....du är dum

2008-05-22 @ 20:28:29
Postat av: helenasofia

Jag har alltid "vetat om" att man ska aldrig ska vänta längre än i tolv dagar (dock vet jag inte varifrån det kommer, vem som har sagt det, eller var jag har läst det). Hursomhelst: jag väntar aldrig längre än i tolv dagar. På någonting. Rätt eller fel? det tål att tänkas på - och eventuellt diskuteras.

2008-05-23 @ 17:20:53
URL: http://helenawaldenstrom.blogspot.com
Postat av: hilma

fint skrivet. :) så sant, så.

2008-05-25 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0