Det där med brainfreeze..

Äter man glass ganska snabbt så får man en "brain freeze". Brain freeze gör ont, och man skrattar åt hur otroligt korkat det var att få det från första början. Man tänker att "jag ska aldrig mer käka glass snabbt igen." Och damn, därför gör jag det ändå, för det är värt.

Om man åker iväg, för att träffa någon som står en nära, då kommer man ändå åka hem igen. Det är ensamt att åka hem, och man skrattar åt de roliga, mysiga och otroliga stunder man fått. Och damn, därför kan jag åka i timmar för att träffa Sofia, Hj och alla andra.

 Peace

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tss det är bara du som är dum nog att få brain freeze om och om igen, själv har man ju lärt sej ehehh ... (A)



:) <333

2008-06-08 @ 19:15:12
Postat av: Dina

ok majk. jag noterar starkt att du har länkar som leder till andras bloggar, men jag noterar ännu starkare på att jag inte är en utav dem. jag tror att mitt liv just blev tillintetgjort och är nu ist lika betydelsefullt som skummet som förs in av vågorna upp på strandkanten. hoppas du är nöjd nu, min vän.



;)

2008-06-08 @ 23:50:52
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0