"I always tell the truth... even when I lie"

First off, jag är ingen poet, jag skriver inte dikter, jag kan inte stava till liryk (där ser ni) och jag är inte djup!
 Nu när jag fått det sagt, så kan jag börja skriva the real thing.

Det finns två som jag verkligen kan lita på. Jag säger inte mer, för det är så det är. Den ena är inte av denna världen, och den andra är förmodligen inte heller härifrån, om ni fattar grejen.
 Jag säger saker jag tänker, för att jag inte kan värdera tankarna själv. Jag filtrerar. Jag ger ut lite, endast en del, av det hela och får tillbaka tankar om det. Jag samlar tankar från folk och vet därigenom vad de skulle tycka om det hela.
 Jag litar inte på folk, för jag vet att jag själv är fullt kapabel till lögner. Vi är alla människor, vi ljuger allihopa, hela bunten. Halvsanningar är lösningar på det mesta, för det är ju varken sant eller falskt. Jag måste säga, att Satan var ganska listig när han startade den trenden.
 Men jag håller faktiskt på här. Ser ni inte hur jag sliter? Jag gräver sten. Lögnerna är snart borta. Allt började när jag upptäckte, att det faktiskt finns så många som TVÅ som jag kan lita på. Jag litar på dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer alltid va min poet majk. Du kan liksom uttrycka dig och de handlar inte om att skiva om vassa klippor eller väldoftande blommor och shit. ish. men livet. aja. du fattar.

as for the trust thing-y. Den ena antar jag är Gud. Eller aa. Du fattar.
Den andra har jag ingen aning om vem de är. Minsofia kanske?
aja. jag förstår vad du menar med att filtrera tankar och halvsanningar och shit.
Hoppas bara att du kan lita på mig också. Du vet att du kan om du vill.

2008-06-04 @ 00:11:24
Postat av: Maja.

that was me.
FATTYDANCE

2008-06-04 @ 00:12:36
Postat av: Hemmagossen

förtroende? :P
håller helt med för övrigt, men man kan ju inte stänga sig inne. :/

2008-06-04 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0