Runor skall brista snart! Vedergällningens tid!

Vissa saker vill man inte ändra på, men de ändras ändå. Vissa saker vill man verkligen ändra på, men det går segt!



  Jag har lite problem här... ska man raka skallen igen eller låta det växa ut till en golvmoppsliknande emo-frill? Hmm, svårt val :O hmm, kanske borde strunta i allt och färga rosa! Det skulle vara något för skvallerpressen.

  Justeja! Jag sitter här med ett par nycklar som inte tillhör mig ^^ Råkade få med mig Helena's nycklar, någon hade ju gömt dem i min ficka liksom! >_< väldigt lågt, väldigt.
  Dessutom så har jag kommit en bra bit på novellen idag! Även om jag har fleera sidor kvar att skriva ¨/ Ajja, det ska nog gå, om jag kan slita mig från tankar på mat så. Hmmm, borde städa lite på rummet... men det känns meningslöst, det är ju permaskräp här.. helt omöjligt att få bort >_<
  Vi såg "The Wave" på engelskan idag. En film, baserad på en verklig händelse, som visar hur människor kan drivas att blint följa en ledare och gruppens vilja för att få känna sig överlägsna och speciella. Ganska sjuk film, men värd att se så att man verkligen förstår vikten av att kunna tänka själv och kritiskt; inte bara lyda. nizz, bra sagt.


MEN! Imorgon är en kort dag, den kortaste i veckan faktiskt :D och kanske en tripp till götet, kanske, och då ska jag köpa mig en mössa! Fast det blir nog en skiva istället... ^^

damn you attentionwhore!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte visste jag att du var en sån flitig bloggare !

den här får jag ha koll på..

2008-02-07 @ 21:06:23
URL: http://majsibajsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0