Never trust a Rwandian with a rucksack containing coconuts; he prolly stole 'em!

  Idag hade jag rätt lätt att komma up ur sängen, ska jag säga! Menmen, på första ISP-passet idag satt jag med Möller och tjötade typ nada. Men några saker pratade vi om, typ om Rwanda, folkmord, lite fördomar angående Rwanda och deras ryggsäckar med deras stöldgods. Hursomhelst, satt även med dendäraskumma Helena ett tag också, hon är ond! Nyps, slåss och svär som en polsk h... ja, som bara den faktiskt. Men snäll är hon, hon använde tiden till att dra ur min datorsladd, nypas, skratta, flumma och ta min dator som huvudkudde. Mycket smart. 

  Ajja, dagen har ju faktiskt vart rätt skön. Novellskrivande, diskning och spontan filosofi helt ensam hemma. Tummen upp på den.

Tur att det finns stöd ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0