Men rör den inte för allt i världen ! ! !

Och så har man börjat med blogg nurå. Idén föddes väl hos Bror, som tyckte att det var en god idé.
  Hursomhelst, jag är ju då ofta (ö)känd som Majk, Moojk och allt vad det är. Jag gillar att umgås med trevligt folk, slå Möller, dricka kålah och framför allt GÖRA ONÖDIGA SAKER. Jag är en oslagen mästare i onödigheter : ) 



 Just nu känner jag för att inleda min blogg-karriär med att gnälla! Jag vill nu gnälla på fildelare! Inte vanliga människor som laddar ner lite låtar här och där, utan sånna fiskar som laddar ner mer än de själva äns kan lyssna på. Jag menar, vad är det för mening med att ha mycket musik? "Kolla! Jag har laddat ner 45 gb nu! Jag kommer aldrig att lyssna på hälften av musiken!" Sånt blir man lite less på. Right?

  Anyhow, vad avgör egentligen allt som händer? Är det så att vi alla är bundna helt till ett öde? Har vi verkligen ingen makt över vad som händer? Eller är hela livet ett virrvarr av helt oförutsägbara tillfälligheter? (oj, många svåra ord där va)
 Det låter rimligt att vissa saker kanske är bestämda, att de verkligen kommer hända, men att vägen dit är valbar. Man kanske kan komma dit på miljooooontals olika sätt, men det kommer att ske. Äsch, jag ska inte försöka vara smart nu :P Det blir bara dumt ^^



Karin Gerdås: Men Majk! Vad betyder det där "nizz" som du hela tiden skriver? Jag fattade inte, så jag slog upp det i en ordbok...


Kommentarer
Postat av: amac

Gött med en bloggare^^ Enligt mig då tror jag att de stora sakerna är förutbestämda men typ att det är valbart om man ska ha kaviar eller mesost på mackan:)

2008-02-06 @ 18:49:44
Postat av: Elina

jag fattade fan inte vad du skrev va :O xD

2008-02-13 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0