Inn-Ah-Eeh Rah-Raaow! Nah Inn-Ah-Eeh Raaaooow!

Kan väl inleda dagens bloggning med ett HIPP HIPP HURRAAA! för Agnes som faktiskt fyller sexton idag! :D Grattis, grattis! Inte alla som kan vara så bra som hon, really :)

Sitter här med en skåkladkaka, marabou med digestive! Uttalas faktiskt "Digg-ee-stii-ve", alltså försvenskat. Men det är ju tyvärr så att man blir redigt törstig av choklit >_< lite dumt, att det är så. 
  Anyways, nu är det äntligen helg igen, som man har längtat! Men jag måste skriva novell som bara den! I och för sig så är den snart klar, behöver bara skriva några sidor till. Men hur fyller man ut så mycket text? :P Går ju inte riktigt ^^ Och folkmord? Inte det man helst vill skriva om heller. Kanske...

  Haha, drömde en rött weird sak natten till idag: Det var jag och några-från-skolan med flera som sitter på mitt rum och chillar. Helt plötsligt börjar Jonathan att pissa runt på mina blommor! Då utbrister Linus "HAHA!! PISSIT!!" samtidigt som ett par andra börjar låta som höns... skumt eller vad ^^ men rätt skoj när jag insåg att ingen hade urinerat i mitt rum och att det var hönsfritt.


Så be nu en bön,
Be nu för fred och lycka,
Ladda om för krig.


Kommentarer
Postat av: Möller

Hur går de med novellen nu då? ;) Själv har man typ 4 sidor kvar te minimu gränsen xD Men ska la jobba lite med den snart.. Vi får se hur de går med det^^

2008-02-09 @ 14:30:44
Postat av: Spettmesiter

Aa mojken det känns ganska dött att jobba med folkmord x(

2008-02-10 @ 17:37:19
Postat av: Thea

hehe, jag kollar inte på din blogg så ofta, så jag kommenterar gamla inlägg nu :) Folkmord är ju jätteintressant! Har just skrivit ett 9-sidors arbete om det på historian. Jag förstår inte hur du kan tycka att det är tråkigt ;)

2008-03-01 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0