In tha howse of bamboo

Hejhejhej! (+ hej)

Tillbaka efter ett helg-brejk, en väldigt händelselös helg, för att vara en vanlig helg. Skrev lite på novellen och slappade mest. Menmen, nästa helg äre ju lov! Och jag skulle nog till Götet med nån, hmm, ja någon skum person. Måste skaffa mig en till halsduk, tror jag... den gamla är.. ja, gammal. Han orkar nog inte mycket mer. Surt!
  På tal om surt, har fett ont i halsen >_< Till trots att jag försökte motverka halsont med ingefära/honungs-te så värker det fortfarande.. och imorse pratade jag som en helstekt bäver. Mysigt som en snöig dag i juli

Kom på att Jerker är bättre än Jesper, som lärare då alltså. Vi borde ha honom mycket oftare! Jag menar, geografin blir fem gånger roligare med Jerker, liksåmh. Hehe, på tal om geografi: 

Helena: Jag såg en stock! (bryter ihop i ett skrattanfall)
              
Nej! jag menar att jag såg en stock på bild!

Menmen, som tur är så är det bara den här lilla veckan kvar och SEN är det lov! Wahoo och gratz. Menmen, nu ska jag lyssna på bok och somna in i min varmaste sänghhhh.

Jag ska bo i ett bambu-hus när jag blir stor.

Kommentarer
Postat av: helenasofia

HAHA :D och vad äre att nämna mina dumma saker och sen inte skriva att det är MIG du åker till götet med? VAAAAAAH?! :o

2008-02-12 @ 08:30:37
URL: http://helenawaldenstrom.blogspot.com
Postat av: amac

när ska vi till götet då? (a) Bidde ju inget idag:(

2008-02-14 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0