HEEE...he. hee.. HEST!

Häjje.
Nu äre lov. Göttgött. Och imorgon inleder jag lovet med en utflyckt till götet - gbg, huvudstaden - tesammans med Helena, tyvärr. Menmen, lär bli rätt skoj! Jag siktar på att köpa mig en mössa, så att jag kan ha en fin mössa på huvudet. Det är nämligen så att jag planerar att raka skallinen igen ^^ mysigt äre, och skönt. Men vad för mössa? märkesmössor är oftast fula, dyra och rätt fula. Men vanliga mössor är bara fula. Hmm, hard? yes >_<

  Dagen har flytit på mer löst än vanliga fredagar, faktiskt. Ingen idrott pga jobbiga förshülningen, ganska soft faktiskt. Och Möller, den geten, försov sig ^^ ehehe, jag är lite avis faktiskt, inte många som kan lyckas så bra som att kunna försova sig SISTA dagen, också den enklaste dagen, precis innan lovet. applåder och hurrarop för honom x) ajja, btw lixx: http://www.stfd.net/


Hade en helt obeskrivlig episod i duschen igår. Nej, inget snusk. Om jag har vatten i vänsterörat, lutar huvudet så att det stannar där och samtidigt håller för det andra örat.. då uppnår jag tystnad! det var tametusan underbart.


Kommentarer
Postat av: helenasofia

HAHAHA :D (hest?)
det ska bli roligt imon iaf, tyckeru inte? :D:D

2008-02-15 @ 22:34:12
URL: http://helenawaldenstrom.blogspot.com
Postat av: maja

jag försov mig till lunch... så gick jag till skolan för att prata med franskalärarN, men hon hade inte tid så jag drog hem igen... De kallar jag slapp sista dag innan lovet ;)

2008-02-16 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0