Guthenburg-day

ehehe.
Var i Gbg idag dåeh, med Waldenströmskan. MYCKET trevligt, faktiskt. Åkte upp till Trollhättan först, för att kunna åka tåg ner igen med henne dåvah, men dagens första äventyr började faktiskt här i Edet.  Var nära på att missa bussen ^^ MEN den gick faktiskt en minut för tidigt! M e n m e n   jag han ju med den, även om jag var tvungen att kubba några tjugo meter för att få den att stanna.
 Menmen, i Thn tog jag en sund tripp till Trestads :) köpte Korns "See you on the other side" som jag nu lyssnar igenom. VÄLDIGT bra (y) Menmen, tåget kom och därpå träffar jag inga mindre än Helenasofia, Jonathan & Sofia. Vi hade en trevlig tågresa till Götet, y'no (till trots att vi missade det omtalade huset med färglada färger). Och väl framme där (i staden, alltså) tog vi varsinn Chai Latte (tror jag att den hette), det är nog det enda goda te jag nånsin druckit! En massa skummjölk och kryddat till gudomlighet. MUMS! Menmen, vi hälsade snabbt på Arvid & Lotta också, vid Arkaden.

  Menmen, nu började då själva shoppandet på lite större allvar i alla fall. Vi (jag undt Helena) drog in på Shock! BAM BAM BAAM! Menmen, vila i frid. Jag köpte bara en t-shirt med Clayman (In Flames) på. Väldigt fin (lööv). Men jag blev väldigt sugen på att köpa en rockityrock där. Men sånna kostar typ 1400 :/ Och jag har nu bara 1800 kvar på kontot. MÅSTE JOBBA I SOMMAR!!  Menmen, dagen fortskred nothing much hände. Köpte en naruto-docka på SF bokhandeln ^^ Var ju bara tvungen ^^

  Men dagens - hmm.. höjdpunkt? - var ju ändå när en liten kille, cirka tio bast kanske, som kommer fram, räcker oss rosor och kramar oss. Ja, sen får vi en laminerad lapp som förklarar att han och hans bror blev föräldralösa för sex år sen och behöver pengar .. Så vi ger honom såklart lite pengar, men tydligen inte tillräckligt! För han tar tillbaka tre rosor, så att vi bara får kvar en skabbig en, och går iväg. Typ så, gissa om man känner sig grundlurad och helt flängd? Haha, så var det i alla fall ^^

  Idag har jag alltså köpt:

  • Korn - See you on the other side (skiva)
  • In Flames - Clayman (skiva)
  • In Flames - Clayman (t-shirt)
  • Narutodocka (skräp)
  • Chailatte (dryck)
  • Mer eller mindre Gammaldags-mössa :D (snygg är det)

                           Allt detta gick på ungefär 500 spänn, drygt. Kanske 600, men palla detaljer.


Menmen, väl hemma ringde jag till Linus. Vi tog oss en sköning till promenix  :-)  Vi tjötade om det mesta, typdåvah, typ som *censur*.
                                                              Hade en asbra dag idag. Tack alla!

fool for a lifetime, king for a day


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du ska inte raka skallen igen!! haha kul det där emd pojken

2008-02-16 @ 20:17:19
Postat av: helenasofia

HAHA :D det var aaasaaaaroligt ju (trots allt, och trots att du var med :)kanske äru inte så dum trotsallt, huh? MENMEN (som det blev många av i inlägget) tycker jag ändå att det ROLIGASTE var "DÄR ÄR BRON" *PEEEKAAAH* , gillaaart.

2008-02-16 @ 23:42:03
URL: http://helenawaldenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0