Götet igen !

Jepp, blev ivägtvingad till Huvudstaden IGEN! Denna gång av bror och hans P.H. till flickvän, Emmah
    Men jag ska inte klaga, för det var inte helt bortkastat. Av ren impuls köpte jag Revelations - Audioslave (typ lite RHCP-aktig musik, mycket bra) OCH SEDAN även BACON på min doublecheeseburgermealmedcolatack! Tänk er, det blev fyra kronor mer där.. Dessutom var jag nära att gå fram och prata med gruppen av människor som så ofta kallas för "emo". Och jo, de ser ganska emo ut ^^ Men av någon anledning gjorde jag itne det :/ Men det måste jag ändå göra någon gång! Tänk vad skoj det hade vart!! :D tittade i alla fall på dem en god stund, och de verkade ha väldigt skoj.. typ som "normala" människor... typ som på Hjelmseryd. Fast, ja, alla var ju emos -_-'
  Men, dagens var nog ändå på Åhlens! E&E skulle kissa lite, men det blev lite jobbigt då det kostade FEM SPÄNN att gå på dass, och emmas toadörr tog hennes femma utan att släppa in henne. Och Bror gick lite skumt, nödig som få. Men det gick väl ganska lyckat. För att komma till poängen så hittade jag Sturm und Drangs album! Har letat efter den ett tag :) ÄNTLIGEN!! Favvolåtar: Talking to Silence och Miseria pga finfina texter ! ! !
                   Någon som vill ge mig pengar? Jag har ju faktiskt råd till en emorock nu, och det har ganska länge. MEN man vill ju ha lite pengar kvar när man köper något. Så, ge mig pengar någon? =)



Maybe in silence there happines is...


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm...en 50lapp..eller till din bror iof...glömmer det hela tiden:S:S
Fast...om du säger att emos har lika roligt som hjare? ^o) Menar du det?

2008-02-18 @ 21:26:52
Postat av: Anonym

wöh wöh wöh...., emos är skitroliga! frågan man ska ställa sig dock är om man har roligt med dom eller roligt åt dom?
sen tror jag att du kan bli lite kul att diskutera emos och religon med dig... your father being a priest and all. Adda mig för fan! tomt på msn utan en majk att terrorisera ju!
now_and_forever är adressen, you know the rest.
peace.

2008-02-19 @ 01:58:09
URL: http://majsibajsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0