Damn, sista dagen innan lovet!

Hejhopp, idag har jag vart i Trollhättan och umgåtts med Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelelellena. Vi gick runt lite, besökte ställen som EspressoHouse, Max och Åhlens. Så nu har jag nya hörlurar !! De gamla var... ja, väldigt gamla! Dessutom ihoptejpade, med andra ord: väldigt kassa. Menmen, de nya är fina, bra och fina! 
                             Menmen, skolan suger, och jag vill helst inte gå där. Menmen, ska la gå att klara av! 

 Menmen, nu diskuterar jag sexuella läggningar, homobröllop och allt annat med... någon O_O


 Peace in tha howse


Kommentarer
Postat av: erik

hörlurar på åhléns!?!? Desperat.. kass kvalitet och dubbla prislappar!

2008-02-24 @ 22:20:04
Postat av: Anonym

vem diskuterar du sånt med? :O
vad tycker du om homoweddings och sånt då?

2008-02-26 @ 12:43:29
Postat av: Majk

Diskuterar sånt med de som orkar? :P
Vet väl inte vad man ska tycka, särskilt inte tjugo i tolv... men OM DU INTE VART ANONYM SÅ HADE JAG VETAT VEM DET VAR SOM UNDRADE! ^^

2008-02-26 @ 23:37:59
URL: http://donttouchmy.blogg.se/
Postat av: MEN DE E JU JAG

BLÖH DE SKULLE INTE VA ANONYMT
OCH DETTA SKULLE INTE VARA CAPS

2008-02-27 @ 11:16:00
Postat av: Dina

MENMEN! :D

2008-03-14 @ 19:11:02
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: annabananen

men, va seg du är på att skriva blogg...kom med en ny snart:)

2008-04-08 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0