Axe - Dry touch

Min deo är slut! Bara så ni vet, men det är faktiskt jobbigt. 

 Det här inlägget i bloggen får täcka de senaste dagarna, eftersom jag inte orkat lägga in något ^^ Menmen, jag har pluggat lite de senaste dagarna, och igår var det lan! Eller aa, kanske inte.. men nästan. Sandberg kom hit eftersom han missat bussen upp till Trollhättan, stackarn, men jag skulle fortsätta plugga ett tag till.. Hursomhelst, åkte till Thn vid kvart-över-fem-tiden och var hemma hos Kim vid 18, ungefär. MEN! Enligt Kim skulle där finnas Sandberg, Lu, Rimbo och en viss Hojjon + Kim. Men när jag kommer dit var där bara Sandberg, Lu och Kims mor^^
  Menmen, trevligt ändå! Vi inväntade, och under kvällen kom Hojjon (egentligen kallad Anthony, mycket trevlig kille) och sen Rimbo. Haha, även om ingen lanade alls så var det skoj, vi fick lite kladdkaka av Kims Mor också!   Härligt värre! Kim den bävern var ute med damsällskap, så han kom inte förräns jag skulle gå, tyvärr. Menmen, det var ju skoj iaf. (När vi ändå är inne på ämnet: Rimbo har håriga bröst, och då menar jag REALLY HAIRY)
  Anledningen till att jag inte var där och lanade längre är dagens tripp till eventuellt sommarjobb. Ska dit om en stund, och i eftermiddag blir det en tredje (!) resa till Götet! [bam bam baaaam]
                 Menmen, vi säger så for now. Bahbaii.

There is no RL, just AFK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0