p0jn!

Jag är jag, har alltid varit jag & och kommer alltid vara jag.

 Ganska sant, för så äre :P Men visst, ibland är man mer sig själv, och ibland är man mindre sig själv. Men sig själv är man alltid. Mitt mål är att alltid vara Jag - till 100% ffs! Och på senare tid har jag mer och mer varit mig själv. Det ska nog gå som en konjunktur; sakta men säkert uppåt. Aight? Tror så.

 Jag känner hur demonerna kommer över mig! FOLK HAR TREVLIGT HÄR - FYFAN VAD JAG MÅR DÅLIGT >_<

Yeah, jag äger upp er alla, så grym är jag :P Självförtroende - jag uppfann det!
Högmod?! Hade jag haft en brist så hade jag erkännt det direkt!

Peace out, ni är för sköna, allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Dina

Ja, för brister är ju sånt som vi alla har. Alla utom du Majk. ;)

2008-12-23 @ 19:12:22
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: Johannes

Vill du fira jul utan traditioner med mig nästa år? I en etta i Kalmar! :)

2008-12-23 @ 22:57:47
URL: http://hemmagossen.wordpress.com
Postat av: Dina

OM ni gör det lovar jag att komma med en stor säck full med traditioner. Eftersom jag är så snäll och elak på samma gång. Beror väll på hur man skulle se på det.

2008-12-23 @ 23:25:12
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: maja

jag är orolig för dig, har du smygt in på jespers lektioner bakom ryggen på mig? Du liknar dig med en freaking konjuktur!?



aja, merry christmas mate

2008-12-24 @ 01:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0