Many bäcks smaw

jo! Jag är glad, till freds. Varför?
Ja, många glädjeämnen. Känns det som, typ.
 Jag kan medge att en iPhone är en materalistisk grej att glädjas över, om den än ger ganska lite glädje. Men lite glädje, faktiskt.
 Insikter om att man inte är något, egentligen, och att ingen ser en. Man är ju hur liten som helst :P Låter nog lite deprisivt, men jag bryr mig inte ^^ Det ger mig på något sätt en boost, jag finns ju här ändå (!).
 
 Det är det som allt handlar om. Veta vart man har sig själv. Veta att man är den man är, and then, of course, accept it. Eet teh snale. Sen hjälper det alltid att ha saker man tycker om. I mitt fall är det nog mina cd-skivor. De gör mig glad ^^
 Sen hjälper det självklart att ha människor omkring en som är sköna att vara med. Absolut. "Kanske en liten hamster?" Och humor såklart ^^

 Jag ger dig min tid, i utbyte mot din

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker om min torstborst

2008-12-21 @ 15:18:29
Postat av: Johannes

Jag tycker om kaffe!

2008-12-21 @ 16:11:36
URL: http://hemmagossen.wordpress.com
Postat av: Dina

Jag tycker om The knife. å the knife :::*

2008-12-21 @ 19:22:44
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: maja

jag tycker om min musik.





(känns inte detta lite som ett AAmöte?)



anyway, merry xmas mate!

2008-12-21 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0